blog rowerowy

informacje

wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy pawlica.bikestats.pl

linki

Z pracy

Środa, 5 września 2012
Km: 36.93 Km teren: 0.00 Czas: 01:24 km/h: 26.38
Pr. maks.: 47.22 Temperatura: °C HRmax: HRavg
Kalorie: kcal Podjazdy: m Sprzęt: Mbike Renegade 0.6 Aktywność: Jazda na rowerze
Po pracy miałem stawić się w przedszkolu synka na zebraniu. Jako, że udało mi wcześnie skończyć robotę to zamiast bezpośrednio uderzać na "wywiadówkę" zakręciłem w stronę Siekierkowskiego, potem w prawo ściechą rowerową do zbiegu ulic Trak Lubelski i Wał Miedzeszyński i nawrtoka do przedszkola pod którym rano pozostawiam autko. Gdy instalowałem rowera na dachu gabloty usłyszałem znajomy głos. Odwracam się i ... szczena ze zdziwienia opadła - Zarazek we własnej osobie ze swą małżonką pod przedszkolem szykują się na zebranie. Mamy latorośle w tym samym przedszkolu. Niezły zbieg okoliczności, zważywszy na to, że owe przedszkole jest w sporej odległości od naszych miejsc zamieszkania.
Zebranie przeciągnęło się, nastała ciemna noc i nie udało mi się przekonać żony że lepiej będzie jak ona zabierze auto a ja wrócę do domu rowerem :) Jakoś nie lubi jak jeżdżę nocą.

Stary ale jary!
pawlica
- 13:53 czwartek, 6 września 2012 | linkuj
Wypaśny bagażnik! Ja to wożę taki 15-letni, zaadaptowany z ojcowego poloneza. :D
zarazek
- 13:41 czwartek, 6 września 2012 | linkuj
Bagażnik nie mój. Pożyczyłem od kolegi Rafała. Jak mi go zabierze to kupię identyczny :)
pawlica
- 13:26 czwartek, 6 września 2012 | linkuj
Bagażnik ma solidne zamknięcie na kluczyk. Opis
- 13:24 czwartek, 6 września 2012 | linkuj
U mnie scenariusz wieczorny był podobny. Usłyszałem znamienne "no chyba nie zamierzasz teraz po nocy wracać rowerem" i odpuściłem. Co ciekawe, jak opuszczaliśmy przedszkole, to stał pod nim już tylko nasz samochód... :D

P.S. Masz tam jakieś U-locki zintegrowane z bagażnikiem rowerowym? Bo tak sobie myślałem, że bałbym się zostawić swojego embajka na dachu bez żadnych zabezpieczeń na 2h w tej okolicy. ;)