blog rowerowy

informacje

wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy pawlica.bikestats.pl

linki

Do pracy z gumową przygodą ;)

Środa, 9 stycznia 2013
Km: 40.36 Km teren: 0.00 Czas: 01:53 km/h: 21.43
Pr. maks.: 40.11 Temperatura: °C HRmax: HRavg
Kalorie: kcal Podjazdy: m Sprzęt: Mbike Renegade 0.6 Aktywność: Jazda na rowerze
Jechało się przyjemnie... do czasu. W okolicach Tesco na Radzymińskiej złapałem kapcia w przednim kole. Co tam, zero problemu, mam zawsze zapas przy sobie... Tyle, że ta zapasowa dętka okazała się mieć wentyl odmawiający współpracy z moją pompką (brawo panie Pawle!). Wdrażam więc Plan B - klejenie dziurki łatką. Zimno, wilgotno i za nic łatka nie chce się przykleić (samoprzyklejająca się chińszczyzna). Klejenie, 200 m. podjazdu i znowu flak. Normalnie witki mi opadały. Doturlałem się tak do Starówki i tam wbiłem się do pomieszczenia ze schodami ruchomymi. W końcu w cieple udało mi się poprawnie skleić dętkę. Do pracy dotarłem z prawie godzinnym opóźnieniem.

ja też miałem podobną przygodę, ale niestety zapasu brak. Przypiąłem rower na BP, przebrałem się i do autobusu.. z sakwą w ręce :)
szacun za wytrwałość!
LeeFuks
- 09:58 czwartek, 10 stycznia 2013 | linkuj
Ja wyciągam na weekend biegówki, bo ma sypać śnieg jutro. Szkoda że ten poprzedni się wytopił, bo założyłem ładne ślady na wydmach :)
zarazek
- 08:40 czwartek, 10 stycznia 2013 | linkuj
W tym roku przechodzę na liczenie całodzienne :) 40km: dojazd z Radzymina + powrót do Ząbek.
..................
Na dzisiaj to bardziej pasuje rower wodny :)
pawlica
- 08:19 czwartek, 10 stycznia 2013 | linkuj
To skąd żeś pan jechał do tej pracy, że ci aż 40 km wyszło? :) To już wiem, czemu na Wolbromskiej spotkałem we środę pozostałe 66,66% rodzinki ;))

P.S. Jak widziałem dziś (czwartek) rano gości pomykających rowerami Radzymińską, to pomyślałem, że to już jest jednak przegięcie. Błoto, breja, woda, auta z lewej, autobusy buspasem z prawej. Hardkor.